Pirkanmaan adventtiseurakuntien aluejuhlat pidetään Aitoseurakunnan tiloissa sapattina 18.5.2024.

Osoite: Ketarantie 4 H, 33680 Tampere

10.00 raamattutunnit eri ikäisille
11.00 jumalanpalvelus
12.30 lounas
13.30 pajat 1*
14.30 pajat 2*
15.15 iltapäivätee

*pajoja on eri aiheista ja eri ikäisille. Niistä voi valita mielenkiintoisimmalta kuulostavat. Aiheet ja pitäjät julkaistaan myöhemmin niiden varmistuttua.

Tervetuloa juhlimaan yhdessä! Toivottavasti nähdään!

Samana viikonloppuna Tampereella järjestetään luterilaiset kirkkopäivät. Sen puitteissa järjestetään monia konsertteja, joihin kannustamme osallistumaan kiinnostuksenne mukaan. Lisätietoja alta tai osoitteesta www.kirkonjuhlat.fi

Sapatti-iltapäivän konsertit Tampereella. Konsertin nimeä klikkaamalla saat siitä lisätietoja.

• klo 15.30-16.45 Keskustori, vapaa pääsy
    Tuhat toivon tarinaa – Tervetuloa kuulemaan kuorojen yhteiskonserttia
  • klo 16.45-18.45 Tampereen Vapaakirkko, maksullinen
    Korinttimusikaali – Uusi kotimainen koko illan musikaali
  • klo 17-18 Tuomiokirkko, vapaa pääsy
    Siioninvirsiseurat – Lyhyitä puheita ja Siionin virsiä
  • klo 18-20.30 Aleksanterin kirkko, vapaa pääsy
    Maria-oratorio – Fiktiivinen teos, Jeesuksen äidin näkökulmasta
  • klo 18-19.30 Keskustori, vapaa pääsy
    Sirkusurut – Sorin sirkus esiintyy Tuomiokirkon urkumusiikin soidessa
  • klo 18-19.30 Tampere-talo, maksullinen
    Suvi Teräsniska x Yona x Knipi: Sanojen takana – Tule kuuntelemaan Suomi rockin ja popin syvällisempiä sanoituksia!
  • klo 19.30-21.30 Tuomiokirkko, vapaa pääsy
    Konsert: Maria Ylipää, Jukka Leppilampi och Tove Wingren-Leppilampi Svengaava gospelia ja rauhallisempia helmiä suomeksi, englanniksi ja ruotsiksi
  • klo 20.30-22 Keskustori, vapaa pääsy
    Tehdään toivoa -toivon iltamat – Hyvän mielen illanviettoa Olli Keskinen isännöimänä, houseband ja solisteja.
  • klo 22.30-23.30 Aleksanterin kirkko, vapaa pääsy
    Yxi kaunis öinen soite – Anne-Mari Kivimäki Ensemble soi laulun, haitarin, kanteleen, jouhikon ja puupuhaltimien sävelin.
  • klo 22.30-23.30 Tuomiokirkko, vapaa pääsy
    Kadulta kirkkoon – Konsertissa kuultavat keskiaikaiset melodiat nousivat 1500-luvulla hiteiksi ympäri Eurooppaa