Jumalanpalvelus ja raamatun tutkiminen

Takriko-sali Aitolahden adventtiseurakunta, Tampere, Suomi

Lämpimästi tervetuloa viettämään sapattia Aitoseurakuntaan! Tutkimme Raamattua ikäryhmittäin klo 10, sekä osallistumme yhteiseen perhejumalanpalvelukseen klo 11. Live-lähetys alkaa 10.55 videoterveisillä ulkomailta.

Arjen keskellä -luentosarja

Tampereen Adventtikirkko Ilomäentie 5, Tampere, Finland

Kalervo Aromäen luentosarjan 6. osa: Elämän tarkoitus

Jumalanpalvelus ja raamatun tutkiminen + nyyttärit

Takriko-sali Aitolahden adventtiseurakunta, Tampere, Suomi

Lämpimästi tervetuloa viettämään sapattia Aitoseurakuntaan! Tutkimme Raamattua ikäryhmittäin klo 10, sekä osallistumme yhteiseen perhejumalanpalvelukseen klo 11. Musiikkia, sanaa ja yhdessäoloa, sekä nyyttärit!

Nuortenilta

Yläkoulu- ja lukioikäisten nuortenilta järjestetään joka toinen perjantai klo 18 parvella. Illat järjestetään food, friends & fun -periaatteella. Tervetuloa mukaan!

TV-jumalanpalvelus (klo 13.00)

Takriko-sali Aitolahden adventtiseurakunta, Tampere, Suomi

Lämpimästi tervetuloa viettämään sapattia Aitoseurakuntaan! Jumalanpalvelus poikkeuksellisesti klo 13! Musiikkia, sanaa ja yhdessäoloa! Tapahtuma nauhoitetaan televisiointia varten.

Pizzakirkko (poikkeuksellinen kellonaika!)

Takriko-sali Aitolahden adventtiseurakunta, Tampere, Suomi

Nuorten jumalanpalvelus, ylistystä, sanaa, todistuksia...ja lopuksi hyvää pizzaa. Tapahtuma nauhoitetaan televisiointia varten.

Pekka Simojoen ja Sami Aspin konsertti ”Joululahjavalvojaiset”

Takriko-sali Aitolahden adventtiseurakunta, Tampere, Suomi

Takrikon Vanhempain yhdistyksen järjestämä Pekka Simojoen ja Sami Aspin tukikonsertti ”Joululahjavalvojaiset” ovat vain verkossa ja on katsottavissa ajalla 22.12. klo 18.30 -